Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΦΩΤΗΣ ΑΓΓΟΥΛΕΣ – Μόνο η ψυχή σου/Μείνε (Στη μνήμη του Πάνου Τζαβέλλα)



Μόνο η ψυχή σου

Χρόνια και χρόνια η φυλακή σε παίδεψε σα στρίγγλα.
Απ’ το χλωμό σου πρόσωπο το γέλιο έχει σβηστεί,
μόνο η ψυχή σου, ξάγρυπνη κι ολόρθη σε μια βίγλα,
δε λέει  να κουραστεί.
Γιόμισε νύχτα το κελί απ’ τον φεγγίτη,
κι εσύ ούτε το κατάλαβες. Που να ΄χεις ξεχαστεί;
Ποιες σε τραβούνε ξωτικές, παράξενε εραστή;
Σαν τι να οραματίζεσαι, μαρτυρικέ προφήτη;


Μείνε

Γλίστρησε κρυφά, να μην το πάρει
είδηση ο φρουρός μου π' αγρυπνά,
κι ήρθε στο κελί μου το φεγγάρι.
Ήρθε και με βρήκε λυπημένο
κι ήτανε το χάδι του απαλό,
σαν γυναικείο χέρι αγαπημένο.

Μείνε στο φτωχό μου το κελί,
φεγγαράκι, τι να σε τρατάρω;
Δεν μου μένει πια παρά η ψυχή
κι έχω τόσο ανήφορο να πάρω.

ΦΩΤΗΣ ΑΓΓΟΥΛΕΣ


«ΑΓΓΟΥΛΕΣ, Ποιήματα», εκδόσεις «Σύγχρονη εποχή», Αθήνα 2011


Ένας καλλιτέχνης, αγωνιστής της ζωής και υπερασπιστής των πιο υψηλών  ιδανικών που γέννησε ο άνθρωπος, ο Πάνος Τζαβέλας, έντυσε με νότες τους ευαίσθητους στίχους του Αγγουλέ και ερμηνεύει ο ίδιος το τραγούδι.


Ο Πάνος Τζαβέλλας έφυγε από τη ζωή σαν χτες, στις 27 του Γενάρη 2009. Η ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη μνήμη του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: