Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Γ. ΚΟΤΖΙΟΥΛΑΣ – Χειμώνας


Αν με θυμάσαι κάπου κάπου τη βδομάδα,
ούτε την πείνα τη φοβάμαι ούτε τα κρύα·
στην ίδια αν μ’ έχεις με τους άλλους την αράδα,
η πόλη αυτή θα μου φανεί σαν εξορία.

Α, πρέπει τώρα που σ’ το λέω να με πιστέψεις:
τι άλλο με κάνει και σας έρχομαι συχνά;
Εμένα δε μου αρέσουν τόσο οι επισκέψεις,
τσάι βρίσκω και στο καφενείο τα βραδινά.

Από τα ρούχα που φορώ μισά είναι ξένα,
γυρίζω κι ούτε ξέρω που θα κοιμηθώ.
Μ’ από το νου μου ωστόσο δε σε βγάζω εσένα,
με τον αέρα που αναπνέεις εσύ μεθώ.

Οι όμορφες κάλλιο να μην ύπαρχαν στη σφαίρα,
αυτές μας κάνουν ανωκάτου το μυαλό.
Γι’ αυτές κάθε πρωί πάω κόντρα στον αέρα,
τον εαυτό μου και τους άλλους ξεγελώ.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΤΖΙΟΥΛΑΣ

ΣΙΓΑΝΗ ΦΩΤΙΑ, Ποιήματα 1932 -1935, Αθήνα 1938
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΤΖΙΟΥΛΑΣ ΑΠΑΝΤΑ ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ, 2η έκδοση, εκδ. ΔΙΦΡΟΣ 2013


Η φωτογραφία από το εξαιρετικό ιστολόγιο για τον κινηματογράφο Cinefil. (Η Ντέμπορα Κερ με τον Ντέηβιντ Νίβεν, στην ταινία του Ντέλμπερτ Μαν "SEPARATE TABLES".)
 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ευτυχώς που αναδεικνύονται κάποιες μορφές της τέχνης από Ιστολόγια σαν ετούτο εδώ "Οικοδόμε".....!

Υ.Γ. Ευχαριστώ ιδιαίτερα για την τιμή της αναφοράς.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ εύχομαι ολόψυχα

Οικοδόμος είπε...

Καλή χρονιά εύχομαι και σε σένα Γιάννη,
καλή δύναμη!